ZADZWOŃ

7 sposobów na uatrakcyjnienie strony internetowej hotelu

Zapewne nieraz zastanawiałeś się dlaczego Twoja konkurencja ma więcej gości, a internauci wykazują większe zainteresowanie właśnie ich ofertą, mimo, iż oferujecie podobne warunki noclegowe. Sekret, jak zdradzimy Ci poniżej, może jednak wcale nie tkwić w Twoim pensjonacie, jedzeniu jakie podajesz, kolorze pościeli, czy rodzaju krzewów w ogrodzie. W dzisiejszej erze komputerów, tabletów i smartfonów, ważna jest również ta wirtualna strona Twojego biznesu. To właśnie z sieci, goście najczęściej dowiadują się o Tobie po raz pierwszy. O czym więc dokładniej mowa? Oczywiście o Twojej stronie internetowej.

 

Myślisz sobie może – nie mam funduszy na zatrudnienie informatyka, a tym bardziej już sam nim nie jestem. Strona jest jaka jest, musi już taka zostać. Nic bardziej mylnego! Są bowiem sposoby, dzięki którym w prosty sposób i niskim nakładem kosztów, możesz uatrakcyjnić stronę internetową swojego obiektu i poprawić tym samym jej aspekt wizualny oraz wiarygodność.

Poniżej wymieniliśmy kilka trików, które pozwolą tchnąć w Twoje miejsce w sieci nowego ducha.

 

1. Postaw na minimalizm

Zadbaj aby na Twojej stronie znalazły się wyłącznie te informacje, które są absolutnie konieczne. Nie zasypuj odwiedzającego Cię internauty zbędnymi danymi, niepotrzebnymi zdjęciami, czy treścią, która nie wnosi nic nowego, ani nie uzupełnia niczyjej wiedzy. Jak wskazują statystyki, ponad połowa użyt­kow­ni­ków internetu zwraca uwagę wyłącznie na górną część Twojej strony www. Umieść więc te naj­bar­dziej chwy­tliwe i zwię­złe komu­ni­katy w pierw­szych 300 pik­se­lach. Nie używaj też zbyt wielu kolorów, które wprowadzą zamęt i wrażenie chaosu. Korzystaj tylko z określonej palety kolorów i nie łącz jej z nadmierną ilością kolejnych odcieni. Czytaj więcej…

 

2. Postaw na dobrej jakości zdjęcia

Nie publikuj fotografii Twojego obiektu robionych w złym świetle, nieostrych, niewykadrowanych, nie przedstawiających konkretnego przedmiotu czy widoku. Jeśli chodzi o zdjęcia okolicy i atrakcji, postaw na te robione przez specjalistów. W naszej darmowej bazie znajdziesz tysiące fotografii, które za darmo pobierzesz i wstawisz na swoją stronę. Czytaj więcej…

 

3. Zamieść na Twojej stronie wszystkie dokładne namiary na Ciebie i Twój ośrodek

… czyli adres, dokładną nazwę obiektu, wskazówki dojazdu, numery telefonów oraz adres e-mail. Zadbaj aby jak najlepiej opisać też dojazd do twojego obiektu. Nie ma nic bardziej frustrującego dla  turysty, niż błądzenie po okolicy i szukanie Twojego adresu, prosząc wszystkich o wskazanie drogi. Wstaw mapę, ze wskazówkami dojazdu. Fantastycznym gadżetem będzie też panorama z lotu ptaka z oznaczonym strzałką Twoim obiektem. Czytaj więcej…

 

4. Przyciągnij klienta. Nie koniecznie jednak do siebie, lecz do swojej miejscowości

Uwierz, że to już połowa sukcesu. Jeżeli przekonasz internautę, że najlepszym pomysłem na urlop będzie wybór właśnie Twojego regionu, a zda on sobie z tego sprawę odwiedzając Twoją stronę internetową, to jest duże prawdopodobieństwo, że to właśnie Ty będziesz go gościł. Zamieść więc na swojej stronie film promujący miejscowość, jej najważniejsze atrakcje oraz piękne krajobrazy. Oczywiście możesz mieć stronę bez materiałów video, wtedy jednak, jest ona mniej konkurencyjna, w stosunku do stron zawierających filmy. Przekonujące nagranie wideo opowiada historię i pomaga w utrzymaniu uwagi odwiedzających osób. Czytaj więcej…

 

5. Nie zapomnij o dzieciach

Ważną informacją, która powinna znaleźć się na stronie jest też oferta dla dzieci przyjeżdżajacych ze swoimi rodzicami. Przygotowanie dla nich atrakcji i ich opis, to już sprawa Twojej wyobraźni, natomiast my mamy dla Ciebie darmowy gadżet, który dodatkowo uatrakcyjni stronę internetową w oczach najmłodszych i ich opiekunów. Mamy tu na myśli nasze kolorowanki z atrakcjami miejscowości. Kolorowanki, goście mogą pobrać bezpośrednio z Twojej strony, lub Ty możesz je wydrukować i rozdawać najmłodszym w recepcji, restauracji, jadalni, kąciku dla dzieci, czy po prostu zostawiać w pokoju. Czytaj więcej…

 

6. Prowadź bloga

Koniecznie. Zacznij pisać regularne artykuły na Twoją własną stronę internetową, w których będziesz dzielił się z gośćmi aktualnościami z Twojej okolicy, opowiesz im co u Ciebie słychać, wymienisz wszystkie warte uwagi atrakcje, czy poradzisz co zabrać ze sobą na urlop. To ważne, ponieważ wyszukiwarki znacznie wyżej oceniają strony o dynamicznej treści, niż te statyczne. Mówiąc prościej, jeśli do Twojej strony dodawane będą regularnie nowe informacje, google będzie patrzeć na nią przychylniej, a Ty zdobędziesz przewagę nad konkurencją w internecie. Czytaj więcej…

 

7. Wersja mobilna, to niezwykle ważna rzecz

W tej chwili szacuje się, że niektóre strony, już dziś mają aż 50% wejść ze smart­fo­nów. Responsywność, czyli dostosowywanie się wielkości i zawartości strony do ekranu urządzenia na jakim jest wyświetlana, to zatem niezwykle ważna rzecz. Czytaj więcej…


Widzisz? To wcale nie jest takie trudne jak Ci się mogło wydawać. Twoja strona może być atrakcyjna dla jej odbiorców w Internecie. Może zacząć generować znacznie więcej wejść oraz przynosić Ci zwiększone zyski. W dodatku, nie musisz nikogo nigdzie odsyłać, bo wszystko co niezbędne znajduje się na Twojej własnej stronie www. Spróbuj, a sam przekonasz się o efektach!

 

Kontakt

Jeśli masz jakieś pytania, wątpliwości, propozycje współpracy, lub po prostu czegoś od nas potrzebujesz, śmiało skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci na nawiązywanie różnego rodzaju współpracy i na nowe pomysły.

Napisz do Nas

Nasza siedziba

ul. Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra

Kontakt

Dane firmy

NETFACTORY Michał Piaścik
ul. Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46 REGON: 020127104
INTELIGO: 50 1020 5558 1111 1560 4990 0092