Prawdą jest, iż w dzisiejszych czasach należy bardzo uważać na swoje dane osobowe i to, co się z nimi dzieje, tzn. gdzie krążą oraz kto nimi obraca. Prowadzenie biznesu zobowiązuje jednak do trochę innego podejścia do tegoż tematu. Posiadając hotel, pensjonat, czy inny obiekt turystyczny, należy pamiętać o zamieszczeniu wszystkich niezbędnych informacji na stronie internetowej, po to, aby jak najbardziej ułatwić Gościom wszelką interakcję z Tobą.
Poniżej wymieniliśmy zatem dane, które bezapelacyjnie powinny być zawarte w Twojej zakładce kontakt.
Dokładna nazwa ośrodka
Pamiętaj, że na całym polskim wybrzeżu oraz w Twojej miejscowości, może być co najmniej kilka obiektów o identycznej, lub łudząco podobnej nazwie. Podaj więc na swojej stronie www pełną nazwę, dbając o to aby logo ośrodka było charakterystyczne, wyróżniające się i zapadające w pamięć oraz nie zapominając o kolejnym, wymienionym niżej podpunkcie.
Adres
Raczej ciężko o tym zapomnieć, jednak nie sposób nie przypomnieć. Dokładny adres z nazwą ulicy, numerem budynku, kodem pocztowym i miejscowością, to absolutnie niezbędne informacje, aby gość trafił do Ciebie, a nie przypadkowo do Twojej konkurencji.
Numery telefonów
Podaj numer telefonu, pod którym dokonywać można rezerwacji i na który gość może dzwonić w przypadku jakichkolwiek wątpliwości. Jeżeli prowadzisz większy obiekt, w którym wyodrębnione są działy, np. marketingu, wymień też osobno namiary kierujące właśnie do nich (nr telefonu i adres e-mail).
Adres e-mail
Niektórzy nie znoszą załatwiać spraw przez telefon, dlatego niezwykle ważne jest, aby podać adres e-mail, na który będzie mogła przychodzić na bieżąco poczta elektroniczna, i z którego Ty lub Twoi pracownicy odpisywać będziecie na wiadomości klientów.
Formularz kontaktowy
To przydatne i bardzo wygodne rozwiązanie, przy pomocy którego, wiadomość do Ciebie, internauta może wysłać bezpośrednio ze strony internetowej Twojego obiektu. Wystarczy, że w odpowiednie pola wpisze jedynie swoje nazwisko i adres mailowy, na który chce otrzymać odpowiedź oraz uzupełni pole wiadomość
Dane do przelewu
Na pierwszy rzut oka, informacje te mogłyby wydawać się zbędne, jednak okazują się być bardzo przydatne dla gości, którzy zarezerwowali już pobyt w Twoim hotelu. Chcąc dokonać przelewu, nie muszą oni przekopywać się przez swoje skrzynki e-mail i szukać wiadomości zwrotnej od Ciebie. Mogą przecież wejść na stronę internetową obiektu, na której szybko znajdą wszelkie dane niezbędne do dokonania wpłaty.
Współrzędne GPS
Wygodna opcja dla kierowców, którzy przed wyruszeniem w trasę do Twojego hotelu/pensjonatu, wpiszą w swoje nawigacje GPS, podane na Twojej stronie internetowej współrzędne, które poprowadzą ich dokładnie pod wskazany adres.
Mapa google
I to najlepiej taka z możliwością automatycznego pobrania lub wpisania swojej lokalizacji i wyznaczenia najbardziej optymalnej trasy dojazdu. Bardzo wygodne rozwiązanie dla posiadaczy smartfonów czy tabletów z dostępem do internetu.
Panorama z lotu ptaka z oznaczonym obiektem
To rozwiązanie, które oferujemy Ci całkowicie za darmo. W naszej darmowej bazie multimediów znajduje się masa panoram sferycznych z lotu ptaka, nie tylko atrakcji turystycznych, ale również firm i obiektów noclegowych. Jeżeli posiadasz więc hotel/pensjonat/ośrodek wczasowy na Wybrzeżu Rewalskim, lub w Karpaczu, czy okolicach, skontaktuj się z nami, a bezpłatnie oznaczymy go strzałką i jego nazwą. Panoramę taką umieścisz wówczas na stronie internetowej swojego obiektu i zyskasz niebanalny gadżet, wskazujący rzeczywiste położenie Twojego obiektu i punkty orientacyjne wokół niego, a dodatkowo – przyciągający uwagę internautów.
Jeśli jesteś wzrokowcem, spójrz też jak świetnie, ze swoimi zakładkami kontakt oraz dojazd poradził sobie pensjonat Karkonoski*** SPA.
Jak widzisz, aby zadowolić gości i internautów, wbrew pozorom pamiętać należy o wielu rzeczach. Na szczęście masz nas i nasze porady, a my zawsze służymy naszym doświadczeniem w projektowaniu stron www i fachową pomocą.