ZADZWOŃ

Kierownik zespołu Call Center

Kierownik zespołu Call Center - praca

OFERUJEMY:

  • pracę na samodzielnym stanowisku w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie(ponad 10 lat na rynku), dającą możliwość realizacji własnych koncepcji biznesowych
  • kreatywny, pomocny zespół specjalistów
  • stałą wymianę i doskonalenie doświadczeń i wiedzy
  • nowoczesną przestrzeń biurową w doskonałej lokalizacji w Jeleniej Górze
  • słodki środy, wyjścia integracyjne do restauracji
  • pyszną kawę o każdej porze :)

OPIS STANOWISKA:

WARUNKI ZATRUDNIENIA:

  • praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00
  • forma zatrudnienia: umowa o pracę, B2B

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w rekrutacji i zarządzaniu zespołem telesprzedaży i telefonicznej obsługi klienta
  • umiejętność pisania skryptów rozmów
  • doświadczenie i umiejętności w prowadzeniu sprzedaży przez telefon
  • doświadczenie w zarządzaniu czasem zespołu
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu

KONTAKT:
Michał Piaścik
tel. 509 20 20 60
e-mail: biuro@netfactory.pl

ADRES BIURA: Jelenia Góra 58-500, ul. Sobieskiego 53

Kontakt

Jeśli masz jakieś pytania, wątpliwości, propozycje współpracy, lub po prostu czegoś od nas potrzebujesz, śmiało skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci na nawiązywanie różnego rodzaju współpracy i na nowe pomysły.

Napisz do Nas

Nasza siedziba

ul. Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra

Kontakt

Dane firmy

NETFACTORY Michał Piaścik
ul. Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46 REGON: 020127104
INTELIGO: 50 1020 5558 1111 1560 4990 0092